Mitä kotimaisuus merkitsee meille ja asiakkaillemme?

Millaista arvoa kotimaisuus tuottaa? Onko yksittäisillä ja arkisilla valinnoillamme oikeasti väliä? Lue mitä kotimaisuus merkitsee asiakkaillemme ja meille EmCessä.

EmCe Solution Partner Oy on suunnitellut ja kehittänyt taloushallinnon ohjelmistoratkaisuja kotimaisten yritysten tarpeisiin jo 40 vuoden ajan. Mitä kotimaisuus tarkoittaa taloushallinnon ohjelmistoissa ja mitä asiakkaamme ajattelevat asiasta?   

Meille kotimaisuus on vastuullisuutta ja kestäviä ratkaisujaSe on panostusta pysyvyyteen, kokemukseen ja uskottavuuteen. Kotimaisuus on sitä, että meillä asiakastuessa sinua palvelee aina aito asiantuntijaAsiantuntijuus on arvo, jota vaalimme ja arvostamme.  

Meille kotimaisuus on lähellä tuotettua palveluaKaikki tuotekehityksemme tapahtuu Suomessa. Meiltä saat vastuullisesti tuotettua lähikoodia suoraan Helsingin Vallilasta ja Oulusta. Nyt poikkeusaikana koodia syntyy ympäri Suomea jokaisen omasta etätyöpisteestä.  

KoodiaSuomesta-logo-2

Meillä EmCessä tehdään 100% kotimaista koodia. Koodia Suomesta -merkki helpottaa löytämään yritykset, jotka tarjoavat Suomessa tuotettuja ohjelmistopalveluita. Valitsemalla merkkiä käyttävän toimittajan voit luottaa, että ohjelmistosi tuotetaan Suomessa ja tuet kotimaista työtä.

Valinnoillamme on väliä

Kysyimme asiakkailtamme mitä kotimaisuus heille merkitsee. Näin he vastasivat: 

“Kotimaisuus on minulle ja yrityksellemme osa vastuullisuutta ja kestävää kehitystä. Meidän tavoitteenamme on tukea ja luoda työtä paikallisesti ja Suomeen.”

Akseli Leppänen, Liiketoimintajohtaja, Kajaanin Tilitaito Oy

”Kilpailu monella alalla on maailmanlaajuista. Tunnistamalla ja valitsemalla kotimaisen tuotantoketjun, tuemme omasta maasta löytyvää rohkeutta toimia syvällä epämukavuusalueella, jonka ansiosta meillä on mahdollisuus saavuttaa yhä parempia ratkaisuja. Valinnoillamme on väliä.”

Ida Sorila, yrittäjä, CALLIDA EST Oy

“Kotimaisuus merkitsee sekä itselleni että yritykselleni suomalaisen yrittäjyyden tukemista, laadukasta tekemistä sekä vastuunkantoa yhteiskunnassamme.”

Ulla Eronen, Fimae Oy

Mitä kotimaisuus merkitsee sinulle ja yrityksellesi? Entä mikä on sinun arjen pieni teko, jolla tänään tuet ja kannustat kotimaisuutta? #mukanatalkoissa

2. – 5.9.2020 järjestettävän Suosi suomalaista -kampanjan tavoitteena on nostaa esille suomalaisia yrityksiä, tuotteita, työtä ja tuotantoa ja samalla kannustaa yrityksiä ja kuluttajia suosimaan kotimaisuutta omissa hankinnoissaan. Koronakriisin aikana ja jälkeen kotimaisuuden suosiminen on erityisen tärkeää, jotta saamme pidettyä taloutemme elinvoimaisena. Samaan aikaan 4.9.2020 järjestetään myös valtakunnallinen suomalaisen ruuan päivä. Tuetaan siis kotimaisia toimijoita ja nautitaan puhtaasta lähiruuasta, eikö?