Ajankohtaista

Muutoksia asiakastuen puhelinvaihteessa

Tiedotteet - 18.1.2021

Asiakastukinumeromme valinnat päivittyvät 18.1.2021 alkaen.

EmCen asiakkaita palvelee kaksi palvelulinjaa; tekniset asiat ja käytönopastus.  

Palvelulinjalta 1. saat apua mikäli sinulla on kirjautumisongelmia tai tarvitset apua muiden teknisten asioiden kanssa. Palvelulinjalta 2. saat käytönopastusta tuoteryhmittäin. Valittavanasi on neljä tuoteryhmää:   

  1. EmCe 365, Taloushallinto tai Pankkiyhteys 
  2. Palkkahallinto 
  3. Maksuliikenne, InvoiceReady tai Basware verkkolaskut 
  4. Muut asiat 

Uudet valintalinjat ohjaavat sinut suoraan oikealle asiantuntijalle. Asiakastukemme palvelee tuttuun tapaan arkisin kello 8-16 välisenä aikana puhelimitse numerossa 0600-17250 (3,18 €/min + pvm).   

Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) -asiakkaiden palvelupyyntöjä käsittelemme vain sähköpostitse.

Palveluhinnastomme löydät täältä » 

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*

Uusimmat

  • 1.12.2020
    EmCe päivittää iLOQ Oy:n Microsoft Dynamics NAV toiminnanohjausjärjestelmän uudempaan Microsoft Dynamics 365 Business Central versioon
    Lue lisää »
  • 27.11.2020
    EmCe jatkaa Vuokatti Ski Team Kainuun pääyhteistyökumppanina uudella kaudella
    Lue lisää »
  • 24.3.2020
    Toiminnan jatkuvuuden turvaaminen poikkeusoloissa
    Lue lisää »
  • 25.2.2020
    EmCe täyttää 40 vuotta!
    Lue lisää »
  • 5.9.2019
    EmCe rekrytoi Oulussa
    Lue lisää »
  • 9.1.2019
    Työttömyysvakuutusrahaston ilmoituksessa virhe
    Lue lisää »
  • 18.12.2018
    EmCe Palkanlaskennan tulorekisterirajapinnan aktivointiavaimet
    Lue lisää »
  • 29.11.2018
    Maksuliikenne ja Banking ohjelmistojen ylläpito-ja palvelumaksut nousevat 1.1.2019 
    Lue lisää »
  • 13.11.2018
    Muutoksia Helpdesk-puhelujen maksimipituuteen
    Lue lisää »
  • 4.9.2018
    Palkkalaskelmien lähetys sähköpostitse poistuu seuraavassa versiossa
    Lue lisää »