Ajankohtaista

Muutoksia Helpdesk-puhelujen maksimipituuteen

Tiedotteet - 13.11.2018

EmCe Helpdesk-puhelinpalvelun operaattori on ottanut käyttöön EU:n maksudirektiiviin mukaiset puhelukohtaiset rajoitteet lokakuun 2018 aikana. Rajoitteen myötä yksittäinen puhelu voi maksaa soittajalleen maksimissaan 50 euroa (sis. alv.)

Käytännössä muutos näkyy Helpdesk-palvelunumeroon soittaville asiakkaille seuraavasti: Mikäli yksittäinen puhelu ylittää 50 euroa puhelukohtaisen hinnan, puhelun aikana kuuluu kaksi (2) pitkää piippausta merkiksi siitä, että 50 euron puhelukohtainen raja on tullut täyteen ja puhelun hinnoittelu lopetetaan. Äänimerkin jälkeen puhelu jatkuu ilman taksaa 30 sekuntia, jonka jälkeen puhelu katkeaa automaattisesti. Sama asiakas voi soittaa uuden puhelun samaan palvelunumeroon, sillä rajoite koskee vain yksittäisen puhelun pituutta.

Puhelinpalvelumme toimii jatkossa normaaliin tapaan. Suosittelemme, että otatte yhteyttä Helpdesk-puhelinpalveluun lyhyissä, arviolta enimmiltään 15 minuutin kestoisissa palvelupyyntöasioissa. Monimutkaisemmissa, enemmän selvittelytyötä vaativissa palvelupyynnöissä suosittelemme lähestymään Helpdeskiä sähköpostitse (helpdesk@emce.fi).

Näin nopeutat palvelupyyntösi käsittelyä

Muistattehan mainita seuraavat asiat, kun lähetätte palvelupyynnön sähköpostitse:

1. Kerro jo otsikossa mistä tuotteesta on kyse
Mainitse otsikkokentässä tuote (esim. EmCe Palkkahallinto, EmCe Taloushallinto, EmCe 365, Dynamics NAV, Banking, Maksuliikenne ja InvoiceReady), jota palvelupyyntösi koskee. Näin pyyntösi ohjautuu heti oikealle asiantuntijalle.

2. Kuvaa ongelma selkeästi
Kuvaa mahdollisimman tarkasti ongelmaa ja sen laajuutta. Liitä mukaan koko ruudun kokoinen kuvakaappaus kohdasta tai tilanteesta, jossa ongelma esiintyy.

3. Lisää viestiin omat yhteystietosi
Muista aina lisätä omat yhteystietosi (yritys, nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero) palvelupyynnön loppuun. Näin asiantuntijamme saavat sinuun helposti yhteyden, ja tämä nopeuttaa palvelupyyntösi ratkaisua.

 

EmCen Helpdesk auttaa puhelimitse numerossa 0600-17250 arkisin kello 8-16 (3,18€/min+pvm) ja sähköpostitse osoitteessa helpdesk@emce.fi.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*

Uusimmat

  • 29.11.2018
    Maksuliikenne ja Banking ohjelmistojen ylläpito-ja palvelumaksut nousevat 1.1.2019 
    Lue lisää »
  • 4.9.2018
    Palkkalaskelmien lähetys sähköpostitse poistuu seuraavassa versiossa
    Lue lisää »
  • 4.6.2018
    Kansallisen tulorekisterin KATRE:n vaikutukset EmCe Palkkahallinnon ohjelmistoon
    Lue lisää »
  • 3.4.2018
    Palkkalaskelmien lähetys sähköpostitse loppuu
    Lue lisää »
  • 7.3.2018
    Takana muutosten ja kehityksen vuosi
    Lue lisää »
  • 1.11.2017
    Palkkalaskelmien lähetys sähköpostitse poistuu kevään 2018 aikana 
    Lue lisää »
  • 17.8.2017
    Baswaren tulostuspalvelussa ilmennyt häiriö ajalla 1.-13.8.2017
    Lue lisää »
  • 7.3.2017
    Microsoft Dynamics Nav -liiketoiminta siivitti EmCen kasvua
    Lue lisää »
  • 24.8.2016
    Savonia ja EmCe tukevat taloushallinnon opiskelijoita työelämätaidoissa
    Lue lisää »
  • 1.3.2016
    EmCe rikkoi ensimmäistä kertaa 7 miljoonan euron liikevaihtorajan
    Lue lisää »