Ajankohtaista

Toiminnan jatkuvuuden turvaaminen poikkeusoloissa

Extranet - 24.3.2020

Vallitseva tilanne vaikuttaa laajasti yhteiskuntamme päivittäiseen toimintaan.

Palvelemme ja autamme asiakkaitamme näinä poikkeavina aikoina normaalisti. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8–16 puh. 0600-17250 (3,18 €/min+ pvm) tai helpdesk@emce.fi.

Henkilökuntamme on siirtynyt työskentelemään pääsääntöisesti etänä ja kaikki tapaamiset, niin sisäiset kuin ulkoisetkin, järjestetään etäyhteyksin. Olemme varmistaneet, että kaikki kykenevät tekemään täysipainoisesti töitään myös kotona.

Seuraamme tiiviisti valtiohallinnon ja THL:n suosituksia ja noudatamme niitä toiminnassamme.

Voimmeko olla avuksi?

Näinä poikkeavina aikoina etätyöskentelyn merkitys on kasvanut merkittävästi, EmCe Pilvipalvelulla saat sovelluksesi käyttöön missä ja milloin vain selaimen kautta. Mikäli et ole vielä EmCe Pilvipalvelussa, on siirtyminen siihen tehty erittäin helpoksi.

Voit helpottaa arkeasi myös verkkolaskuilla. Muistathan, että poikkeusoloissa paperilaskut eivät välttämättä kulje perille ajallaan.

Mikäli näihin liittyen on kysyttävää, ole yhteydessä myyntiimme myynti@emce.fi. Saat meihin nyt nopeasti yhteyden myös nettisivujemme chatin kautta.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*

Uusimmat

  • 25.5.2021
    Vielä ehdit ilmoittautua maksuttomaan webinaariin: Ostolaskujen sähköinen kierrättäminen
    Lue lisää »
  • 11.5.2021
    Teimme EmCe 365 ostolaskut uudestaan – osallistu maksuttomaan webinaariin
    Lue lisää »
  • 11.5.2021
    Vanha helpdesk@emce.fi poistuu käytöstä ensi viikolla
    Lue lisää »
  • 3.5.2021
    ”Ainoa asia, mikä ohjelmiston vaihdossa harmittaa on se, että teimme sen vasta nyt!”
    Lue lisää »
  • 28.4.2021
    Kuulumme Suomen Vahvimpiin
    Lue lisää »
  • 27.4.2021
    Kirje toimitusjohtajalta: Tuotekehitys ei ole helppoa
    Lue lisää »
  • 27.4.2021
    Tämä on EmCe 365 Ostolaskut
    Lue lisää »
  • 26.4.2021
    Vanha Helpdesk sähköpostiosoite poistuu käytöstä 17.5.2021
    Lue lisää »
  • 23.3.2021
    WANTED: Lead Developer
    Lue lisää »
  • 23.3.2021
    Palvelupyyntöjen lähetystapa on muuttunut – näin jätät palvelupyynnön asiakastukeemme
    Lue lisää »