15.10.2021

Rekry, Yleinen

Ohjelmistokehittäjä

Haemme ohjelmistokehittäjää toiminnanohjausratkaisujen asiakasprojekteihin kehittämään Microsoft Dynamics 365 Business Central (aiemmin Microsoft Dynamics NAV) liiketoimintaratkaisua.

Tarjoamme loistavan käytännössä tekemisen oppimisympäristön, jossa pääset kehittymään ketterästi modernin ohjelmointikehityksen parissa osana kokenutta ja asiantuntevaa tiimiämme! Sinulta löytyy jo jonkin verran ohjelmointikokemusta aikaisemmista työtehtävistä. Työ ei katso aikaa eikä paikkaa, mutta lähin toimipisteesi voi sijaita joko Helsingissä tai Oulussa.

.

Mitä käytännössä tulet tekemään

Luot järjestelmiä asiakkaiden tarpeisiin

  • Työskentelet arvokkaana osana tiivistä Business Central -tiimiämme
  • Ratkot moniulotteisia haasteita yhdessä tiimisi ja asiakkaan kanssa parhaan mahdollisen lopputuloksen saavuttamiseksi
  • Tuotat koodia ja dokumentoit sujuvasti tehtyä työtä
  • Kannat vastuuta yhdessä tiimisi kanssa projektien läpiviennistä ja kehität yhteisiä toimintapoja
  • Pääset työskentelemään timanttisten asiakkaiden kanssa, kuten iLOQ, Brunberg, Särkänniemi ja Idesco.
.
Mitä me olemme etsimässä

Kehittymishaluista tiimipelaajaa

Olet käytännönläheinen ohjelmistokehittäjä, jolla on ’mikään ei ole teknisesti mahdotonta’ -asennetta. Sinulla on:

  • Kokemusta esim. seuraavista teknologioista: Microsoft Dynamics NAV toiminnanohjausjärjestelmä tai vastaava, Visual Studio Code, Web-services, Azure, SQL-server.
  • Ongelmanratkaisukykyä ja olet nopea oppimaan uutta
  • Näyttöä siitä, että kirjoittamaasi koodia on tuotantokäytössä
  • Idearikkautta ja innovatiivisuutta
  • kykyä työskennellä sekä suomeksi että englanniksi
.
Mitä me tarjoamme

Rennon työyhteisön, mahdollisuuden kehittyä uralla ja tulla maailmanlaajuisesti suositun liiketoimintajärjestelmän huippuosaajaksi

Lisäksi meillä on:

  • Monipuolisia ja haastavia tehtäviä kehittyvässä ja mielenkiintoisessa liiketoimintaympäristössä
  • Joustavat työskentelymahdollisuudet
  • Matalahierarkisen ja rennon työyhteisön
  • Kilpailukykyiset edut ja hyvät oppimismahdollisuudet
  • Mahdollisuuden laajentaa osaamista ja kehittyä uralla pitkälläkin aikavälillä

Kiinnostuitko? Mikäli uudet tehtävät ohjelmistoalalla kiinnostavat, tutustutaan lähemmin osoitteessa www.emce.fi. EmCeen työnantajana pääset tutustumaan Facebookissa, LinkedInissä ja Instagramissa, lue myös tulevan kollegasi terveiset täältä >

Kerro meille itsestäsi ja lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 30.11.2021 mennessä tämän linkin kautta. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Työt alkavat tammikuun alussa 2022.

Lisätietoja tehtävästä antaa Harri Lukkari p. 040 905 1258 tai harri.lukkari@emce.fi ti, ke ja to klo 9 – 14.

EmCe Solution Partner Oy on taloushallinnon ohjelmistopalveluja tuottava kotimainen yritys. Tarjoamme asiakkaan kokoon ja tarpeeseen sopivat ratkaisut, jotka automatisoivat sähköisen taloushallinnon prosesseja ja tekevät yrityksen liiketoiminnasta sujuvaa, tehokasta ja läpinäkyvää. Meillä on syvä osaaminen taloushallinnon ratkaisujen kehityksestä yli 40 vuoden ajalta ja vankkaa kokemusta yli toimialarajojen. EmCe työllistää noin 60 asiantuntijaa talous- ja toiminnanohjausratkaisujen sekä niitä tukevien palvelujen parissa. Olemme osa Administer-konsernia.