15.10.2021

Rekry, Yleinen

ERP-asiantuntija

Hei sinä ERP-osaaja, liity tiimiimme!

Microsoft Dynamics 365 Business Central (aiemmin Microsoft Dynamics NAV) -tiimimme hakee lisävahvistusta riveihinsä. Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on kertynyt jo jonkin verran kokemusta toiminnanohjausjärjestelmistä (esim. tuotannonohjauksen, logistiikan tai taloushallinnon parista), osaamista projektityöskentelystä ja näkemystä modernien ERP-järjestelmien käyttöönottotavoista. Työ ei katso aikaa eikä paikkaa, mutta lähin toimipisteesi voi sijaita joko Helsingissä tai Oulussa.

.

Mitä käytännössä tulet tekemään

Autat asiakkaita ottamaan täyden hyödyn irti järjestelmästä

  • Työskentelet arvokkaana osana tiivistä Business Central -tiimiämme myynnin tukena ja luontevasti asiakasrajapinnassa
  • Vastaat projektien sujuvasta läpiviennistä, järjestelmän käyttöönotosta ja toteutuksesta
  • Tuotat laadukasta dokumentaatiota
  • Kannat vastuuta yhdessä tiimisi kanssa projektien läpiviennistä ja kehität yhteisiä toimintapoja
  • Pääset työskentelemään timanttisten asiakkaiden kanssa, kuten iLOQ, Brunberg, Särkänniemi ja Idesco.
.
Mitä me olemme etsimässä

Tiimipelaajaa, joka uskaltaa haastaa

  • Olet voinut aikaisemmin työskennellä ERP-järjestelmän pääkäyttäjä tai käyttänyt päivittäin työssään laajasti järjestelmää (esim. NAV, Visma, Lemonsoft, Oscar) TAI olet ollut ohjelmistotoimittajalla vastaavissa asiantuntijatehtävissä
  • Kokemusta ERP-projekteista (toimittajan tai asiakkaan roolissa)
  • Kykenet tuomaan esiin teknisiä ja liiketoiminnallisia näkökulmia vakuuttavasti ja tarvittaessa haastamaan asiakkaiden ratkaisuja pyrkien tuottamaan parempia palveluja asiakkaillemme
  • Kykyä kuunnella ja ymmärtää asiakasta ja taitoa suunnitella ja toteuttaa asiakkaan tarpeita vastaava ratkaisu
  • Hyvät ongelmanratkaisukyvyt, liiketoimintalähtöinen ajattelumalli ja ymmärrystä liiketoimintaprosesseista
  • Aitoa halua oppia uutta ja kehittää omaa osaamistasi
  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
  • Kaupallinen tai teknillinen koulutus
  • Innostusta vaativiin Microsoft Dynamics 365 Business Central -projekteihin
.
Mitä me tarjoamme

Rennon työyhteisön, mahdollisuuden kehittyä uralla ja tulla maailmanlaajuisesti suositun liiketoimintajärjestelmän huippuosaajaksi

Lisäksi meillä on:

  • Monipuolisia ja haastavia tehtäviä kehittyvässä ja mielenkiintoisessa liiketoimintaympäristössä
  • Joustavat työskentelymahdollisuudet
  • Matalahierarkisen ja rennon työyhteisön
  • Kilpailukykyiset edut ja hyvät oppimismahdollisuudet
  • Mahdollisuuden laajentaa osaamista ja kehittyä uralla pitkälläkin aikavälillä

Kiinnostuitko? Mikäli uudet tehtävät ohjelmistoalalla kiinnostavat, tutustutaan lähemmin osoitteessa www.emce.fi. EmCeen työnantajana pääset tutustumaan Facebookissa, LinkedInissä ja Instagramissa, lue myös tulevan kollegasi terveiset täältä >

Kerro meille itsestäsi ja lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 30.11.2021 mennessä tämän linkin kautta. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Työt alkavat tammikuun alussa 2022.

Lisätietoja tehtävästä antaa Harri Lukkari p. 040 905 1258 tai harri.lukkari@emce.fi ti, ke ja to klo 9 – 14.

EmCe Solution Partner Oy on taloushallinnon ohjelmistopalveluja tuottava kotimainen yritys. Tarjoamme asiakkaan kokoon ja tarpeeseen sopivat ratkaisut, jotka automatisoivat sähköisen taloushallinnon prosesseja ja tekevät yrityksen liiketoiminnasta sujuvaa, tehokasta ja läpinäkyvää. Meillä on syvä osaaminen taloushallinnon ratkaisujen kehityksestä yli 40 vuoden ajalta ja vankkaa kokemusta yli toimialarajojen. EmCe työllistää noin 60 asiantuntijaa talous- ja toiminnanohjausratkaisujen sekä niitä tukevien palvelujen parissa. Olemme osa Administer-konsernia.