logo-wExtranet

Muutoksia asiakastuen puhelinvaihteessa

Tiedotteet - 18.1.2021

Asiakastukinumeromme valinnat päivittyvät 18.1.2021 alkaen.

EmCen asiakkaita palvelee kaksi palvelulinjaa; tekniset asiat ja käytönopastus.  

Palvelulinjalta 1. saat apua mikäli sinulla on kirjautumisongelmia tai tarvitset apua muiden teknisten asioiden kanssa. Palvelulinjalta 2. saat käytönopastusta tuoteryhmittäin. Valittavanasi on neljä tuoteryhmää:   

  1. EmCe 365, Taloushallinto tai Pankkiyhteys 
  2. Palkkahallinto 
  3. Maksuliikenne, InvoiceReady tai Basware verkkolaskut 
  4. Muut asiat 

Uudet valintalinjat ohjaavat sinut suoraan oikealle asiantuntijalle. Asiakastukemme palvelee tuttuun tapaan arkisin kello 8-16 välisenä aikana puhelimitse numerossa 0600-17250 (3,18 €/min + pvm).   

Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) -asiakkaiden palvelupyyntöjä käsittelemme vain sähköpostitse.

Palveluhinnastomme löydät täältä » 

Tiedotteet

Näytä kaikki »