logo-wExtranet

Palvelupyyntöjen lähetystapa on muuttunut – näin jätät palvelupyynnön asiakastukeemme

Tiedotteet - 23.3.2021

Palvelupyyntöjen lähetystapa asiakastukeemme muuttui 1.3.2021. Muutoksen tavoitteena on suoraviivaistaa ja nopeuttaa palvelupyyntöjen käsittelyä ja ratkaisua. Tällä muutoksella varmistamme, että saamme mahdollisimman kattavat lähtötiedot tukipyyntöjen selvittämiseen.

Maaliskuun alusta alkaen palvelupyynnöt EmCen asiakastukeen lähetetään uuden asiakastukisivun kautta lomakkeella osoitteesta tuki.emce.fi. Tämä sivu kannattaa lisätä suosikkeihisi, jotta löydät sinne myös jatkossa helposti ja nopeasti.

Lomake ohjaa sinua antamaan tarvittavat tiedot tukipyyntöön, joka auttaa asiakaspalvelijoitamme ongelman selvitystyössä.

Näin jätät palvelupyynnön:

  1. Navigoi osoitteeseen tuki.emce.fi

Valitse kumpaa järjestelmää käytät: EmCe-ohjelmistoa vai Microsoft Dynamics 365 Business Central (ent. Dynamics NAV).

  1. Klikkaa etusivulta lomake auki
  2. Täytä lomake ja kerro miten voimme olla avuksi. Jos palvelupyyntösi koskee ohjelmiston vika- tai ongelmatilannetta, kuvaa sitä mahdollisimman tarkasti. (*-merkityt kentät ovat pakollisia)

     
    VINKKI! Lisää aina kun mahdollista kuvakaappaus virheilmoituksesta tai ongelmatilanteesta. Kuva kertoo meille usein enemmän kuin tuhat sanaa. Jos haluat liittää useamman kuin yhden liitteen lomakkeelle, pidä Ctrl (PC) tai Command (Mac) -näppäin pohjassa ja valitse halutut liitteet.

  1. Lopuksi lähetä lomake matkaan. Saat tuttuun tapaan vahvistuksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet tukipyyntösi. Olemme sinuun yhteydessä valintasi mukaan sähköpostitse tai puhelimitse mahdollisimman pikaisesti.
    Huom! Jos sinulle tulee lisättävää lähetettyyn palvelupyyntöön, vastaa saamaasi vahvistusviestiin, niin tiedämme, että asiasi liittyy samaiseen tukipyyntöön.

Huom! Ethän lähetä salasanoja tai mitään muuta salaista/henkilökohtaista tietoa tällä lomakkeella.

Mikäli sinulla on tarve lähettää arkaluontoiseksi luokiteltavaa aineistoa meille palvelupyynnön ratkaisemiseksi, mainitse tästä lomakkeella ja asiantuntijamme opastavat sinulle tietoturvallisen tavan toimittaa aineistoja.

Muista, että saat yhteyden asiantuntijoihimme myös puhelimitse. Puhelintukemme palvelee sinua tutussa numerossa 0600-17250 arkisin kello 8-16 (3,18€/min+pvm). Microsoft Dynamics 365 Business Central (ent. NAV) -asiakkaita palvelemme vain palvelupyyntölomakkeen kautta.

Lue lisää uudesta asiakastukisivustosta: EmCe Helpdesk on nyt EmCe asiakastuki ja katso vinkit tukisivuston käyttöön.

Asiakastukisivustolta löydät uudistuneen koulutusvalikoimamme sekä ohjeita ja käyttövinkkejä EmCen käyttöön. Tutustu sivuun ja lisää se suosikkeihin!

 

Tiedotteet

  • 11.5.2021
    Vanha helpdesk@emce.fi poistuu käytöstä ensi viikolla
    Lue lisää »
  • 27.4.2021
    EmCe 8.21.02 versiopäivitys ladattavissa
    Lue lisää »
  • 27.4.2021
    Kirje toimitusjohtajalta: Tuotekehitys ei ole helppoa
    Lue lisää »
  • 26.4.2021
    Vanha Helpdesk sähköpostiosoite poistuu käytöstä 17.5.2021
    Lue lisää »
  • 15.4.2021
    PÄIVITYS 16.4.: Tulorekisterilähetyksissä häiriö
    Lue lisää »

Näytä kaikki »