logo-wExtranet

Toiminnan jatkuvuuden turvaaminen poikkeusoloissa

Tiedotteet - 24.3.2020

Vallitseva tilanne vaikuttaa laajasti yhteiskuntamme päivittäiseen toimintaan.

Palvelemme ja autamme asiakkaitamme näinä poikkeavina aikoina normaalisti. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8–16 puh. 0600-17250 (3,18 €/min+ pvm) tai helpdesk@emce.fi.

Henkilökuntamme on siirtynyt työskentelemään pääsääntöisesti etänä ja kaikki tapaamiset, niin sisäiset kuin ulkoisetkin, järjestetään etäyhteyksin. Olemme varmistaneet, että kaikki kykenevät tekemään täysipainoisesti töitään myös kotona.

Seuraamme tiiviisti valtiohallinnon ja THL:n suosituksia ja noudatamme niitä toiminnassamme.

Voimmeko olla avuksi?

Näinä poikkeavina aikoina etätyöskentelyn merkitys on kasvanut merkittävästi, EmCe Pilvipalvelulla saat sovelluksesi käyttöön missä ja milloin vain selaimen kautta. Mikäli et ole vielä EmCe Pilvipalvelussa, on siirtyminen siihen tehty erittäin helpoksi.

Voit helpottaa arkeasi myös verkkolaskuilla. Muistathan, että poikkeusoloissa paperilaskut eivät välttämättä kulje perille ajallaan.

Mikäli näihin liittyen on kysyttävää, ole yhteydessä myyntiimme myynti@emce.fi. Saat meihin nyt nopeasti yhteyden myös nettisivujemme chatin kautta.

Tiedotteet

  • 27.3.2020
    Koronaviruksen vaikutukset skannaus- ja tulostuspalveluihin
    Lue lisää »
  • 25.3.2020
    Päivitys: häiriö on ohi. EmCe Pankkiyhteys ja yhteysohjelman häiriö
    Lue lisää »
  • 21.1.2020
    Verolomakkeelta 7A puuttuu verokoodeja
    Lue lisää »
  • 20.1.2020
    EmCe 7.18.71 tammikuun versiopäivitys
    Lue lisää »
  • 27.12.2019
    Häiriöitä Danske Bankin yhteyksissä
    Lue lisää »

Näytä kaikki »