Talous- ja palkkahallinnon järjestelmät liitoille ja järjestöille

Liittojen, järjestöjen ja muiden voittoa tavoittelemattomien organisaatioiden taloushallinto eroaa joiltakin osin yritystoiminnasta. Meillä EmCellä on vahva osaaminen ja ymmärrys järjestöjen taloushallinnon erityistarpeista ja toimintaympäristöstä. Valitse työkalut, joilla hallitset ja ohjaat kaikkia taloushallinnon prosesseja helposti ja luotettavasti.

EmCe-liitoille-ja-jarjestoille

EmCe on liittojen ja järjestöjen tukena

Liitoissa, järjestöissä, säätiöissä ja muissa voittoa tavoittelemattomissa organisaatiossa taloushallinnon logiikka eroaa jonkin verran yrityksen taloushallinnosta. Järjestöjen ja liittojen ansaintalogiikka muodostuu muun muassa jäsenmaksuista ja erilaisista avustuksista. Tulovirtojen seurannan on oltava läpinäkyvää ja se asettaa erityisvaatimuksia raportoinnille

Raportteja vaativaan tarpeeseen

EmCen järjestelmä tukee liittojen ja järjestöjen raportointitarpeita. EmCe tarjoaa riittävän määrän eri tasoja ja ulottuvuuksia vativaankin raportointitarpeeseen, kuten tilikausien yli otettavat raportit päivämäärätasolla. Raportointyökalut auttavat ennakoimaan tulevaa ja tekemään ajantasaiseen tietoon pohjautuvia päätöksiä. Lisäksi EmCen Excel integraatio on monipuolinen työväline palkanlaskennan ja kirjanpidon tietojen analysointiin.

Kirjanpito liitoille ja yhdistyksille

EmCen sähköisen taloushallinnon kokonaisuus sisältää kirjanpidon, jolla hoidat kirjanpidon vakiotoiminnot modernisti sähköisesti tai perinteisesti ns. mappikirjanpitona. Sähköisyys tuo tehoa ja automatiikkaa mm. pankkitilitapahtumien käsittelyyn. Ohjelma voidaan opettaa tekemään tiliöinnit automaattisesti tapahtumalta löytyvän tiedon perusteella.

Palkkahallinto osaksi kokonaisratkaisua

Kun liität sähköisen taloushallinnon kokonaisuuteen palkanlaskennan, hoidat myös palkkojen laskeminen, maksaminen ja viranomaisilmoitukset täysin sähköisesti. EmCe Palkkahallinto on palkanlaskentaohjelma, jonka ympärille rakentuu laaja kokonaisuus henkilöstöhallinnon toimintoja. Palkanlaskentaohjelmassa hallitset työehtosopimuksia, poissaoloja, työaikaa, tuntikirjauksia, palkkojen maksua mm. verkkopalkkana ja niihin liittyviä ilmoituksia tulorekisteriin. Kokonaisuus on osa EmCe-tuoteperhettä, joka voidaan ottaa käyttöön erikseen tai liittää osaksi EmCe sähköistä taloushallintoa.

 

EmCen ratkaisuilla hoidat sekä taloushallinnon rutiinit että palvelet jäsenyrityksiäsi parhaalla mahdollisella tavalla. Automatisoidut ja sähköiset taloushallinnon prosessit mahdollistavat joustavan, läpinäkyvän ja reaaliaikaisen yhteistyön.

Sähköisen taloushallinnon hyödyt: 

  • Mukautuu käyttäjämäärien muutoksiin          
  • Aina uusin ohjelmistoversio käytössäsi
  • Ajasta ja paikasta riippumaton etäkäyttö
  • Automaattiset varmistukset ja kattava tietoturva
  • Ei uusia ja kalliita laiteinvestointeja
  • Puhtaasti kuukausiperusteinen hinnoittelu
Palkanlaskentaohjelma-tilitoimistoille-EmCe
SELry-1

"Meillä on seitsemän aluetoimistoa ympäri Suomea ja EmCe Taloushallinto on ollut toimiva ja sopiva ratkaisu meille jo yli 15 vuoden ajan. 

 

Airi Karjalainen, talouspäällikkö

SEL ry 

Markkinoiden tehokkaimmasta tilinpäätöstyökalusta apu tilinpäätösajan kiireisiin

 

EmCen tilinpäätösdokumentteihin kuuluu mm. valmis Tase-erittelyraportti, joka syntyy kirjanpitokirjausten perusteella. Sinun ei tarvitse muokata tase-erittelyn tietoja enää tilinpäätösvaiheessa, vaan ne on käsitelty valmiiksi jo kirjanpitotositteiden yhteydessä.

 

EmCe Kirjanpito-ohjelman helmi on tilinpäätöstoiminto. Sen avulla luot poistotositteen kirjanpitoon, teet automaattiset tilinpäätös- tilinavaus ja verojaksotuskirjaukset. Liitetietoja varten ohjelma sisältää valmiin tilinpäätösmallin. Edellisen vuoden liitetiedot ovat pohjana laadittavalle tilinpäätökselle ja teet helposti näihin tarvittavat muutokset. Lopputuloksena on valmis tilinpäätösdokumentti sekä osakeyhtiön kokouspöytäkirjat.

Case: Syöpäsäätiö

Läpinäkyvyyttä taloushallinnon järjestelmällä

 

 

Olemme täällä sinua varten

Emme toimita pelkkää teknologiaa vaan pidämme huolen siitä, että yhteiselo uuden järjestelmän kanssa sujuu kitkattomasti myös käyttöönoton jälkeen. Palvelumme sisältää aina kotimaisen asiakastuen. Asiakastuessamme työskentelevät sovellusasiantuntijat auttavat kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Tukisivustomme on käytössäsi 24/7, mistä pääset lähettämään palvelupyynnöt, löydät tärkeät ohjelmistoa koskevat tiedotteet, ohjeita ja käyttövinkkejä ohjelmiston käyttöön.

Ajatus taloushallinnon ohjelmiston vaihtamisesta ja uuden järjestelmän käyttöönotosta aiheuttaa helposti stressiä. Osaavan ja kokeneen kumppanin kanssa käyttöönotto voi kuitenkin sujua melko huolettomasti. EmCen asiantuntijat ovat tukenasi koko prossessin läpi. Katso täältä miten käyttöönottoprosessi etenee ja lue asiantuntijan vinkit onnistuneeseen käyttöönottoon.

 

Kiinnostuitko?

Tutustu EmCen taloushallinnon ohjelmistoon puolessa tunnissa 

Osallistu maksuttomaan webinaariin, jossa pääset tutustumaan:
  • EmCen perustoimintoihin
  • Markkinoiden tehokkaimpaan tilinpäätöstyökaluun
  • Sähköisen taloushallinnon uuteen käyttöliittymään
  • Raportointimahdollisuuksiin
  • Palkanlaskennan sovellukseen
EmCe_1140x1140

Miten voimme olla avuksi?

Ota yhteyttä ja keskustellaan siitä, miten voimme auttaa juuri sinua EmCen sähköisillä taloushallinnon ratkaisuilla.

Soita, lähetä meiliä, varaa aika tapaamiselle suoraan kalentereistamme tai täytä oheinen yhteydenottolomake. Ollaan yhteyksissä! 

Terveisin,

Joel, Emil, Santeri ja 60 muuta EmCeläistä.