Asiakaspalvelu

Ota yhteys asiakaspalvelijoihimme

EmCe asiakaspalvelussa työskentelevät sovellusasiantuntijat auttavat kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Asiakaspalvelun kautta on myös mahdollista tilata erilaisia maksullisia lisäpalveluita, kuten esimerkiksi koulutus- ja konsultointipalveluita.

Asiakaspalvelussa sinua palvelee aina kotimainen asiantuntija – nopeasti ja asiantuntevasti. Valitse sinulle paras tapa olla meihin yhteydessä!

 

HelpDesk auttaa

Arkisin klo 8-16 (3,18 €/min+ pvm)

0600-17250

helpdesk@emce.fi

 

Avaa etähuoltoyhteys

Valitse sopiva vaihtoehto

PC » Mac »

 

Lataa versiopäivitys

Lataa EmCe-tuotteen versiopäivitykset Lisenssilataamosta

Tästä Lisenssilataamoon »

 

Usein kysyttyä

Löydä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löytänyt vastausta, ota yhteyttä meihin!

Usein kysyttyä

  • Ohjelma ei käynnisty?
    • Jos käytät ohjelmaa pilvipalveluna (saas.emce.net), lähetä tukipyyntö ongelmastasi osoitteeseen tuki@datacenter.fi. Muussa tapauksessa ota yhteyttä oman yrityksesi IT-tukeen tai ota yhteyttä EmCen HelpDeskiin puhelimitse 0600 17250 (3,18 €/min + pvm) tai jätä tukipyyntö helpdesk@emce.fi.
  • En pääse kirjautumaan InvoiceReady-ohjelmaan?
    • Jos kirjautuminen epäonnistuu, varmista ettei selaimen kirjanmerkkiin ole jäänyt aikaisemman kirjautumisen tietoja. Valitse ohjelman kielivalinta uudestaan, jolloin kirjautumisruutu palautuu alkutilaan. Yritä kirjautumista uudelleen. Mikäli käyttäjätunnuksesi on lukittunut, ota yhteyttä ohjelman pääkäyttäjään tai  EmCen HelpDeskiin.
  • Lisenssi on päättymässä tai tarvitsen uuden lisenssin?
    • Lisenssi pitää päivittää vähintään kerran vuodessa. Lisenssi on voimassa 400 päivää uuden version julkaisupäivästä lukien. Uuden lisenssin saat ladattua Lisenssilataamosta EmCen kotisivuilta. Lisenssin lataamiseen tarvitset asiakastunnuksen ja salasanan, joka on viimeisin EmCen lähettämän laskun numero. Asiakastunnuksen löydät myös laskusta. Pilvipalveluasiakkailla lisenssit päivittyvät automaattisesti. Lisenssilataamoon pääset tästä.
  • Mistä saan uusimman EmCe-ohjelmistoversion?
    • Uudet version saat ladattua Lisenssilataamosta EmCen kotisivuilta. Version lataamiseen tarvitset asiakastunnuksen ja salasanan, joka on viimeisin EmCen lähettämän laskun numero. Asiakastunnuksen löydät myös laskusta. Lisenssilataamoon pääset tästä. Pilvipalveluasiakkailla ohjelmistoversiot päivittyvät automaattisesti.

HelpDesk

HelpDesk palvelee numerossa
0600-17250
(3,18 €/min+ pvm)
klo 8–16 arkipäivisin

Ohjelmistotuotteet ja päivitykset:
helpdesk@emce.fi

Tekninen käyttöympäristö:
Ota yhteys tekniseen tukeenne.

Tarvitsetko apua?

Jätä palvelupyyntö »

 

Versiopäivityksen asennus

Lataa tästä »