Raportointi

EmCen raportointityökaluilla luot helposti ymmärrettäviä ja monipuolisia raportteja.

Hyödynnä monipuolista Excel-integraatiota

EmCe sovellusperheeseen sisältyvä Excel-integraatio antaa monipuoliset työvälineet taloushallinnon, tilaustenkäsittelyn, varaston ja palkanlaskennan tietojen analysointiin. Saat tiedot paremmin ymmärrettävään muotoon visuaalisten raporttien avulla. Integraatio mahdollistaa myös tietojen viennin toiseen suuntaan: voit esimerkiksi viedä Excelistä tiedot suoraan kirjanpidon tositteiksi. Budjetointiin integraatio tarjoaa erinomaisen työvälineen.

EmCe Analyysilla dynaamista raportointia

EmCe Analyysi -raportointityökalun avulla luot organisaatiollesi visuaalisesti helposti ymmärrettävän dynaamisen raportoinnin. Raportointityökalulla seuraat ajantasaisesti ja saumattomasti läpi koko ohjelman (kirjanpidon, reskontran, myyntitilausten, ostotilausten, varaston sekä palkanlaskennan) toimintasi kehitystä.

Valmiit tiedonhakumallit nopeuttavat ja helpottavat EmCe Analyysin käyttöä ja ovat suoraan käytettävissä organisaation raportoinnissa. Lisäksi voidaan luoda uusia, asiakkaan tarpeita vastaavia tiedonhakuja, joiden avulla saadaan juuri tarvittavat tiedot tarjoavat raportit.

Käyttäjä pääsee hyödyntämään tietojen haussa eri dimensioita ja tarkastelemaan tietoja eri näkökulmista. Dimensioita voivat olla esimerkiksi asiakas, tuote, aika tai alue. Voit vertailla mm. kuinka paljon valittua tuotetta on myyty tietyllä alueella edellisvuonna kuluvaan vuoteen verrattuna. Kehitystä voi seurata myös aikajanalla graafisesti.

EmCe Analyysi käyttää hyväkseen Excelin Pivot -raportointia, joka on helposti omaksuttavissa ja nopea ottaa käyttöön. Excel mahdollistaa tietojen analysoinnin myös offline-tilassa. EmCe Analyysi on nopea, reaaliaikainen ja helppokäyttöinen.

Tehtyjä raportteja voit julkaista käyttäen olemassa olevia pilvipalveluja, kuten esimerkiksi Power BI tai Sharepoint. Näin tiedot ovat myös muiden organisaatiossa olevien käytettävissä ja helposti jaettavissa.

Ymmärrettäviä raportteja EmCe Excel-yhteydellä

EmCe Excel-yhteys sisältää valmiita malleja, joita käyttää raportoinnin pohjana. Mallia käyttämällä pääset helpoiten alkuun ja voit täydentää mallin avulla luotua pohjaa organisaatiollesi parhaiten sopivaksi. Excelin trendikäyriä käyttämällä pystyt arvioimaan tulevaa kehitystä. EmCe Excel-yhteydellä saat raporteista myös kieliversiot omalle organisaatiolle tai sidosryhmille.

Ohjelma sisältää malleja myös tiedon viemiseksi suoraan talous- ja palkkahallintoon. Taulukkomalleja voit käyttää hyväksi esimerkiksi kustannusten vyöryttämiseksi tai tietojen viemiseksi suoraan palkanlaskentaan.

Laadi yrityksen budjetti EmCe Excel-yhteydellä

Excel on monelle tuttu työkalu budjetin laadinnassa. Olemme tehneet EmCe Excel-yhteys -sovellukseen helposti ymmärrettävän valmiin budjettimallin, jolla teet budjetin koko yritykselle tai vaikkapa yhdelle kustannuspaikalle. EmCe Kirjanpito yhdistää kustannuspaikkakohtaiset budjetit koko yrityksen budjetiksi. Budjettimallin avulla saat vertailutiedot haluamaltasi ajanjaksolta käyttäen toteumaa, budjettia tai näitä molempia. Budjetin voit tehdä vuositasolla tai kuukausitasolla huomioiden kuukausivaihtelut tuloissa ja menoissa.

Tutustu EmCen taloushallinnon ratkaisuihin tilitoimistoille >

.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja sovi esittely

Ota yhteyttä