Palveluhinnasto

Päivitetty 1.11.2022

Korotamme omien ja kumppanituotteidemme hintoja 1.11.2022 alkaen. EmCe vuosilisenssien ja Business Central (Dynamics NAV) asiakkaiden osalta korotus astuu voimaan 1.1.2023.

Hintojen korotuksen syynä on henkilö- ja tuotantokustannusten nousu. Jotta voimme varmistaa, että asiakkaamme saavat jatkossakin palveluistamme parhaan hyödyn, teemme jatkuvia investointeja vastataksemme asiakaskuntamme nykyisiin ja tulevaisuuden tarpeisiin. Korotusvaikutus on 8% alla listatuissa tuoteryhmissä. Hinnankorotukset koskevat seuraavia tuotteita:

  • Asiantuntijapalvelut
  • Konesalipalvelut
  • Kaikki palvelu- ja tukipalvelusopimukset
  • EmCe tuotteet (Pilvipalvelut, 365-palvelut, vuosilisenssit)
  • EmCe verkkolaskut (APIX-operaattori)
  • Kasperi käyttöomaisuuskirjanpito
  • Basware tuotteet (InvoiceReady, verkkolaskut, vuosilisenssit)
  • PARM tuotteet (vuosilisenssit, kk-hintaiset lisenssit)

.

.

Henkilötyöhinta

Hinnasto ei koske Microsoft Dynamics NAV / 365 Business Central -tuotetta.

Asiakaspalvelutyön maksullisuus määräytyy aina tehdyn työn luonteen perusteella yhteydenottokanavasta riippumatta.

Asiantuntijatyö 166 € / h (hinta 1.11.2022 alkaen)

Asiakaskohtainen ohjelmointityö 202 € / h (hinta 1.11.2022 alkaen)

Henkilötyöpalveluiden minimiveloitus on 0,5 tuntia.

Hinnat voimassa arkisin klo 8-16. Muuna aikana tapahtuvasta työstä sovitaan aina erikseen, jolloin henkilötyöhinta on lauantaisin +50 % ja sunnuntaisin +100 % normaaleihin tuntiveloituksiin.

Jos asiakas siirtää tai peruuttaa sovitun henkilötyön alle yhden (1) päivää sovitun työn aloittamisesta, pidätämme oikeuden veloitukseen. Asiantuntijatyössä noudatamme yllä olevia hintoja sekä IT2018 YSE ja EAP -sopimusehtoja siltä osin kuin voimassa olevassa palvelu- tai toimitussopimuksessa ei muuta ole sovittu. Matkakulut veloitetaan IT2018-sopimusehtojen mukaisesti ellei toisin ole sovittu. 

Hinnat voimassa toistaiseksi ja niihin lisätään arvonlisävero 24%.

Palvelut

Käytönopastus

  • Lyhytkestoinen neuvonta (max 10 min.), joka voidaan toteuttaa viittaamalla ohjekirjaan tai muihin olemassa oleviin ohjeisiin – Maksutonta

Asiantuntijatyö ja koulutus

  • Asiakaskohtainen konsultointi tai koulutus – Maksullinen

Käyttäjätunnusten hallinnointi

  • Käyttäjien poistaminen – Maksuton
  • Käyttäjien lisääminen – Maksullinen
  • Käyttäjämuutokset –  Maksullinen

Selvitys- ja korjaustyöt 

  • EmCestä tai EmCen sidosryhmistä johtuvien virheiden selvitys- ja korjaustyöt – Maksuton
  • Käyttäjävirheestä, ulkopuolisista tahoista tai tekijästä johtuvien virheiden selvitys- ja korjaustyöt – Maksullinen
  • Asiakkaan käytössä olevien ulkopuolisten järjestelmien perehtyminen ja selvitystyö asiakkaan tilauksesta – Maksullinen
  • Asiakkaan tilaamat muutostyöt – Maksullinen

Asiakaspalvelumme ei vastaa kolmansien osapuolten järjestelmien ja palveluiden käytönopastuksesta, kuten Tulorekisteri (KATRE) tai IT-tuki. 

Pidätämme oikeudet muutoksiin.