Näin nopeutat palvelupyyntösi käsittelyä Helpdeskissä
Blogi - 19.6.2018
Näillä muutamalla toimenpiteellä voit nopeuttaa palvelupyyntösi käsittelyaikaa helpparissamme. Kun lähetät palvelupyynnön sähköpostitse, varmista että viestisi sisältää ainakin seuraavat tiedot.

1. Kerro jo otsikossa mistä palvelusta on kyse
Mainitse otsikkokentässä palvelu (EmCe Palkkahallinto, EmCe Taloushallinto, EmCe 365, Dynamics NAV, BW InvoiceReady, BW Maksuliikenne, BW Banking), jota palvelupyyntösi koskee. Näin pyyntösi ohjautuu heti oikealle asiantuntijalle.
2. Kuvaa ongelmaa mahdollisimman selkeästi
Mitä selkeämmin olet kuvannut ongelman, sitä vähemmän asiantuntijan pitää tehdä tarkentavia lisäkysymyksiä. Koko ruudun kokoinen kuvakaappaus auttaa aina asiaa.
3. Lisää aina omat yhteystietosi
Muista lisätä aina palvelupyynnön loppuun omat tietosi (yritys, nimi, sähköposti ja puhelin). Näin asiantuntijamme löytävät tarvittavat taustatiedot, saa sinuun helposti yhteyden ja nopeuttaa palvelupyynnön ratkaisua.
EmCe Helpdesk kiittää.
Uusimmat
-
29.1.2019
Jännittäviä pelihetkiä ja makeita juttutuokioita – lue Tili- ja Veropäivien jälkitunnelmat!
Lue lisää » - 20.1.2019
- 24.12.2018
- 23.12.2018
- 22.12.2018
- 12.12.2018
- 9.12.2018
- 14.11.2018
- 13.11.2018
- 10.9.2018