Ajankohtaista

Näin nopeutat palvelupyyntösi käsittelyä Helpdeskissä

Blogi - 19.6.2018

Näillä muutamalla toimenpiteellä voit nopeuttaa palvelupyyntösi käsittelyaikaa helpparissamme. Kun lähetät palvelupyynnön sähköpostitse, varmista että viestisi sisältää ainakin seuraavat tiedot.

 

1. Kerro jo otsikossa mistä palvelusta on kyse

Mainitse otsikkokentässä palvelu (EmCe Palkkahallinto, EmCe Taloushallinto, EmCe 365, Dynamics NAV, BW InvoiceReady, BW Maksuliikenne, BW Banking), jota palvelupyyntösi koskee. Näin pyyntösi ohjautuu heti oikealle asiantuntijalle.

2. Kuvaa ongelmaa mahdollisimman selkeästi

Mitä selkeämmin olet kuvannut ongelman, sitä vähemmän asiantuntijan pitää tehdä tarkentavia lisäkysymyksiä. Koko ruudun kokoinen kuvakaappaus auttaa aina asiaa.

3. Lisää aina omat yhteystietosi

Muista lisätä aina palvelupyynnön loppuun omat tietosi (yritys, nimi, sähköposti ja puhelin). Näin asiantuntijamme löytävät tarvittavat taustatiedot, saa sinuun helposti yhteyden ja nopeuttaa palvelupyynnön ratkaisua.

EmCe Helpdesk kiittää.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*

Uusimmat

  • 10.9.2018
    Näin tulorekisteri vaikuttaa EmCe Palkkahallinto-ohjelmistoon
    Lue lisää »
  • 4.9.2018
    Onko räätälöityjen ERP-ratkaisujen aikakausi ohi?
    Lue lisää »
  • 28.8.2018
    EmCe-vinkki: Toimi näin, jos InvoiceReadyn salasanasi on hukassa
    Lue lisää »
  • 20.6.2018
    EmCe Käyttäjäpäivät 2018 järjestetään taas marraskuussa
    Lue lisää »
  • 1.6.2018
    Mikä on verkkolasku?
    Lue lisää »
  • 27.4.2018
    Näin aktivoit verkkopalkan omassa verkkopankissasi
    Lue lisää »
  • 24.4.2018
    EmCe 365 pikakuvakkeen luominen
    Lue lisää »
  • 27.3.2018
    EmCe-vinkki: Lomavuosi vaihtuu – palauta mieleen lomavarausten teko
    Lue lisää »
  • 6.2.2018
    Kutsu kisakatsomoon!
    Lue lisää »
  • 19.12.2017
    Basware InvoiceReady – Vuodenvaihteen muistilista
    Lue lisää »